La visita
Fora de mi
El noi del vestit
Los gemelos Tupper arrasan la ciudad
Córrer sense por

RESSENYA: "EL LLOC MÉS BONIC DEL MÓN"

21 de febrer del 2016


EL LLOC MÉS BONIC DEL MÓN

Autor: Ann Cameron
Il·lustracions: Thomas B.Allen
Ed. Alfaguara

"I és que aquí les històries són importants i els cotxes no." 

Avui he preparat un vídeo molt especial per parlar-vos d'aquest llibre.

La història m'ha agradat molt perquè explica el que li passa a un nen que podria tenir la mateixa edat que jo. Tot el que li passa em resulta trist perquè la seva vida és molt diferent a la meva. No m'agrada que els seus pares no vulguin a estar amb ell i, en canvi, em fa molt feliç que la seva àvia l'estimi tant.

En Juan, que és el protagonista d'aquest llibre, vol anar a l'escola però hi ha llocs del món on els nens i nenes no tenen fàcil anar a l'escola. En Juan, per exemple, ha de treballar, encara que sigui molt petit. M'agrada llegir llibres que expliquin la situació d'altres nens i nens a la resta del món, encara que a vegades em posin una mica trista.

El que més m'ha agradat del llibres és el final: descobrir quin és el lloc més bonic del món. Però no us ho puc explicar perquè sinó no llegiríeu el llibre.

A veure si us agrada aquest vídeo!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari al nostre blog!